Daca iesi la plimbare in oras cu siguranta nu poti rata niciun magazin. Fie ca este unul mai vechi, sau s-a deschis recent, simti cum parca te atrage. Curiozitatea e ca un magnet. Nu poti trece mai departe daca nu ai intrat in magazinul respectiv. Si, mai apoi in cazul in care scrie pe el mare: magazin haine, bucuria ta e si mai mare. Ma refer la bucuria ta ca si femeie, ca barbatul, daca e langa tine, sigur nu va sari in sus de bucurie.
Orice magazin de haine, care e recent deschis, cu siguranta ofera ceva promotii. Fie doua produse, unul la pret real iar celalat redus, fie doua produse la acelasi pret. Acuma depinde cum ti-e norocul.Trebuie sa stii daca daca magazinul e deschis intr-o locatie circulata, si a inceput cu preturi mici, sigur nu o sa ramana la preturile alea. Cumva trebuie sa se mentina. Prin urmare intr-un timp relativ scurt, isi va mari si preturile produselor.Sunt si exceptii de la regula. Daca de exemplu este un magazin cu produse chinezesti, si a inceput cu preturi mici, sigur tot in ideea asta va continua. Daca in schimb e un magazin cu haine de calitate, cum ar fi pantaloni de dama sau costume, nu te astepta sa scada preturile. Eventual poti prinde reducerile de sezon, insa altceva, nu se va intampla. Pentru mine, personal e important cum sunt aranjate produsele in magazinul respectiv. Si daca e si un magazin care are cautare, si e plin mereu de clienti, insa e spatiul mic, clar nu intru. Mi se pare ca trebuie sa astept atat la probat cat si la cautat haine. Si nu mi se pare profesional. Daca deschizi magazinul si vezi ca treaba merge peste asteptari, poti sa te gandesti sa muti magazinul intr-un spatiu mai mare.
Inca un aspect important sunt persoanele angajate. Daca acestea sunt mereu vesele, si gata sa te ajute, inseamna ca te-ai gandit la toate, tu ca si antreprenor. Insa daca ai niste angajate care te urmaresc la tot pasul, sa nu cumva sa furi din magazin, atunci, eu clar nu mai intru la tine in magazin.