Nedumeriri

De doua zile n-am mai stat fata in fata cu sfatuitorul meu de taina,calculatorul.
Pur si simplu. am cautat in sufletul meu raspunsuri la niste intrebari uzuale si nu le-am gasit.
De ce la 50 de ani trebuie sa-mi fie frica de ziua de miine?
Fiindca e recesiune! zice televizorul.
De ce nu pot sa-mi mai cumpar mere de aceeasi bani pentru o saptamina,ci doar pentru 3 zile?
Fiindca e recesiune! zice televizorul.
De ce nu-mi gasesc medicamentele pentru diabet? Ei, aici ma lamureste din nou televizorul,dar mai pe larg.
Am mare noroc,ca sa zic asa! Daaaa! Pai da,ca e ziua luptei impotriva diabetului si traiul asta
bun dubleaza anual numarul diabeticilor.
Ma intreb, dupa un an de recesiune,viitorilor diabetici cu imprumuturi in banci,cu pensii mari din care vor cumpara doar vise,le vor mai trebui medicamente? Sigur nu!!
Evrika!! Desteapta sint !! Mi-am gasit macar un raspuns.Tot e bine.
Pai , in loc luminos, in loc cu verdeata,unde nu e suspin, pancreasul functioneaza perfect.
Hai ca m-am mai linistit….