Ivan

Ivan era un baiat foarte prietenos si foarte sociabil, caruia ii placea sa petreaca multe ore alaturi de prieteni si imi placea compania lui. Este cea mai interesanta persoana pe care am cunoscut-o in liceu si imi plac toate amintirile care ma leaga de el. Este o persoana cu chef de distractie si imi place tot ceea ce ma leaga de amintirea lui. Este personajul cel mai sociabil si cel mai atractiv din liceu si in compania lui am jucat multe jocuri de calculator in liceu si ne-am jucat basket. Imi place mult tot ceea ce am invatat de la el si imi place modul in care se integra in grupul nostrum de prieteni. Este o persoana mereu cu zambetul pe buze si imi place atitudinea lui draguta si interesanta si este o persoana foarte ambitioasa, care stie sa se integreze in grupul de prieteni si sa ne binedispuna cu glumele lui.

Imi place tot ceea ce elegat de el, de la zambetul lui dragalas, pana la parul lui cret si imi place tot ceea ce am facut impreuna, de la excursii pe munte, la gratare si plimbari prin oras. Este o persoana amabila si draguta si imi place tot ceea ce a creat pentru noi, imi place cum se descurca cu noi si imi place atitudinea lui sociabila in grupul de prieteni si in societate. Era mereu apreciat la scoala si reusea sa isi surprinda colegii si profesorii prin rezultate fenomenale la invatatura si era foarte apreciat, avand mereu rezultate bune. Imi place tot ceea ce mi-a oferit in clipele in care am fost amici buni in liceu: glumele lui, prietenia lui si dragostea lui. Imi place modul in care ma binedispunea cu glumele lui si tot ceea ce are legatura cu el, imi place atitudinea lui si dragostea lui si imi place modul in care ma facea saam o zi mai buna. Este o persoana ambitioasa, care a reusit sa ajunga bine in viata si a reusit sa obtina numai rezultate bune. Imi place mult atitudinea lui si imi place ca era mereu ambitios si optimist si tot ceea ce are legatura cu el imi insenineaza amintirea. Este persoana cea mai interesanta si mai sociabila din grupul nostru de prieteni si imi place modul in care glumea cu noi si cum se comporta, incercand sa ne dea cate un sfat la fiecare si sa ne binedispuna cu modul lui amuzant de a fi. A avut un par cret si era extrem de gentil cu fetele,stia sa le faca iubite si pretuite si imi place mult atitudinea lui sociabila si interesanta. Este cea mai sociabila persoana si cea mai intelegatoare si imi place cum se comporta la petreceri, mereu alegea cea mai buna muzica si stia cum sa organizeze petrecea pentru a fi cu totii multumiti. Este o persoana frumoasa, atat la corp, fata cat si la suflet si imi place mult tot ceea ce imi ofera clipele petrecute alaturi de mine. Imi place amintirea lui si imi plac clipele de vis pe care le-am petrecut la mare, la terase si sunt foarte multumita de amintirealui si de ceea ce mi-a oferit clipa alaturi de el. Este un personaj dragut si simpatic si este un om amuzant in grupul nostru de prieteni. Este un om bun la suflet, daca aveam nevoie de programe de instalat pe calculator sau daca aveam nevoie de ceva in plus de rezolvat cu calculatorul, acest baiat dragut intervenea imediat si ne ajuta cand aveam nevoie.

Imi place mult modul lui de a sari in ajutorul tau si de a te ajuta si imi place mult comportamentul lui dragut si sociabil fata de grupul nostrum de prieteni. Este cel mai interesant personaj pe care il stim si ne-a placut sa fie prietenul nostru mult timp, pe toata perioada liceului. Imi place tot ceea ce mi-a oferit si imi place mult cum s-a comportat cu noi toti si cum s-a integrat in viata grupului nostru,fiind o piesa de nelipsit pentru noi si fiind extrem de important pentru noi. Este cea mai amabila persoana si un prieten care te molipseste de voie buna si de pofta de viata si intotdeaunami-a placut firea lui vioaie si glumeata si toate clipele pe care le-am avut impreuna si tot ce mi-a oferit in aceste clipe. Este un personaj dragut si un om pe care poti sa te sprijini si imi place mult caracterul lui amabil.