Unde platesti factura la telefon?

Azi am fost sa-mi platesc factura la mobil. Pana acum mergeam din placere, ca stiam ca nu stau mult. In maxim 5 minute cu tot cu stat la coada rezolvam plata facturii. Asta pana azi. Luna trecuta magazinul inca nu era mutat, intr-o zona mai la vedere ca sa zic asa, era undeva intre blocuri, si ma gandesc ca jumatate din astia care vad acuma magazinul, isi plateau factura la sediul central, adica asa cum se zice la noi, la Orange-ul mare.

 Acuma s-a mutat fix pe bulevard. Nici prin gand nu imi trecea ca o sa fie magazinul plin ochi, oamenii stateau la coada ca pe vremea lui raposatu. Asa ca azi fiind ultima zi de plata a facturii -nu nu era factura mea- era musai sa stau. Si dupa asta trebuia sa merg si dupa pice la cresa. Mie niciodata nu mi-a placut sa stau la coada. Insa, cand mai vad si ca vanzatorii sunt niste ametiti, imi venea sa urlu acolo in magazin.
 
Erau  doi vanzatori, 2 randuri. Si in loc sa se organizeze putin, mai exact unul sa se ocupe de abonamete, vanzari telefon, explicat la prosti cum sa-si foloseasca o cartela, si altul sa preia plata facturilor, ei se ocupa de tot. Adica amandoi vanzatorii. Asa ca stau 10 oameni la coada, oameni care vor doar sa-si plateasca un amarat de abonament, si in fata ta, mai sunt inca 5, toti, dar toti, carora le trebuia un telefon. Daca nu era ultima zi, nu as fi stat in ruptul capului. Noroc ca si-a deschis o doamna gura, si le-a sugerat frumos sa se organizeze altfel, sau sa mai angajeze un om.
 
Prin urmare am stat mai mult de jumatate de ora sa platesc o amarata de factura, si am si intarziat dupa pice la cresa. Oribila zi in orice caz!