Oameni cu suflet mare

Am vazut azi la stiri, povestea unui batranel, care si-a pierdut portofelul cu banii. Megea omul la piata si ca sa se mai odihmeasca putin s-a asezat pe o banca. Si saracul si-a uitat acolo borseta. Borseta in care avea atat actele cat si banii. Cam vreo 300 ron. Zicea el ca erau putinii bani care ii mai avea in casa. Era asa de trist sarcul ca plangea, cand povestea ce a patit.

M-am bucurat tare sa aflu ca o doamna i-a gasit borseta si a dus-o la politie. Iar batranelul si-a recuperat banii si actele. Ce m-a impresionat insa cel mai tare pe mine, a fost faptul ca atat batranul cat si sotia dansului, voiau neparat sa o recompenseze pe doamna respectiva. Erau atat de fericiti si isi doreau asa mult sa o cunoasca pe doamna salvatoare! Mi-as dori ca in cele din urma sa o intalneasca pe tanti, si de ce nu sa devina prieteni.
 
Voi ce a-ti fi facut daca erati in locul doamnei? Avand in vedere ca avea buletinul in borseta, probabil ca nu m-ar fi lasat inima sa imi insusesc banii aia, dar daca nu era nici un act... Atunci poate ca nici nu m-as fi gandit sa inapoiez borseta. Da, e urat din partea mea, dar oare cati dintre noi mai fac in ziua de azi fapte bune? Din pacate, prea putini.