Gazda tiganca

Cand am fost in Bucuresti si am cautat o gazda am nimerit la o tiganca. In primul rand nu am stiut ca este tiganca am vazut doar ca are un chip mai oaches si ca are ochii negri si parul negru dar nu am stiut ca nimeresc in casa la tiganca. Am vazut ca poarta un fel de rochie de culoare rosie si ca are si batic pe cap.Pe urma ,dupa ce am intrat in casa am vazut ca are totul zugravit in culori tipatoare, un roz tipator si un turcoaz frumos, ca are tablouri tipice tiganilor si am vazut mai bine rochia care nu parea deloc obisnuita, sau a unui om de rand.

Am intrebat-o de ce poarta rochia asta rosie si am aflat ca este o tiganca si nu prea mi-a convenit pe moment, dar asta a fost situatia. Dupa putin timp am vazut ca aceasta tiganca de varsta mijlocie are si un tupeu extraordinar si ca incepe sa tipe prin casa ca nu vrea sa auda nici un zgomot, ma critica din fel si fel de prostii si ca are pretentia sa nu fumez des sau pe hol. Nu este o tiganca primitoare si pana la urma m-am trezit cu bagajele in strada pentru ca m-am luat in gura cu ea si din acel moment nu mi-am mai dorit sub nici o forma sa mai intru vreodata in casa unui tigan sau a unei tiganci. Nu mi-a placut deloc acest lucru si nici nu stiu cum am acceptat sa intru in casa ei. Probabil ca stie vreo vraja usoara ca sa ii atraga pe client si sa faca ce vrea din ei. Sub patul meu am gasit cateva bete de chibrituri aprinse si apoi stinse si aruncate pe acolo, si nu mi-a placut deloc acest lucru pentu ca am fost sigura ca ma confront cu magia unei tiganci care nu stiu ce intentii are si nu imi doresc sa aflu mai multe.

Normal ca te sperie pe moment gandul ca ai fost vrajita de o tiganca, dar cred ca poti trece peste, insa nu poti locui cu ea in casa pentru ca este o dubioasa si nu stii la ce te poti astepta din partea ei, mai ales ca ramasese singura acolo si era cu siguranta invidioasa pe mine si pe relatia mea.