Alege calitatea pentru parul tau

Pana nu demult, foloseam produse cosmetice pentru par ce se gaseau in hipermarket-uri, supermarket-uri, nu ma orientam catre acele cosmetice profesionale pentru par. Procedam asa intrucat preferam sa pot achizitiona mai multe produse, mai ieftine, decat sa iau unul singur, care sa ma coste cat toate si sa am ghinionul sa nu fie nici bun. Era in viziunea mea un fel de “pune-ti ouale in mai multe cosuri”. Adica, daca un produs nu imi satisfacea nevoile, mai aveam inca doua produse de incercat, iar unul din ele trebuia sa fie castigator, pe cand daca cumparam unul singur si acela scump, era sfarsitul povestii.

Vorbind, insa cu un hair stylist, am inteles, ca mentalitatea mea era una gresita, pentru ca puneam accentul pe cantitate nu pe calitate si am inteles, ca parul fiecareia dintre noi are anumite caracteristici, dupa care ar trebui sa ne ghidam, atunci cand achizitionam un sampon, balsam sau o masca pentru par. Sunt produse pentru par vopsit, pentru par degradat, pentru volum, pentru hidratare, pentru scalp sensibil, impotriva caderii parului, pentru par fin, pentru par matur s.a.m.d Nu sunt produse ce trebuie cumparate, pur si simplu, pentru ca sunt la reducere, deci costa mai putin. Producatori de incredere cosmetice profesionale pentru par sunt numerosi, printre care : Londa Professional, Wella Professionals, Kerastase, Label.M, Revlon Professional. In functie de tipul de par putem alege ce cosmetice profesionale pentru par ni se potrivesc.

Daca avem un par gras, alegem un sampon pentru par gras, daca ne confruntam cu alte probleme, cum ar fi caderea parului, evident, vom alege un sampon impotriva caderii parului, e o chestiune de bun simt. Indiferent de problemele si dificultatile pe care le intampinam cu ingrijirea zilnica a parului, aranjarea lui, pastrarea lui intr-o stare buna, avem o gama variata de produse cosmetice profesionale pentru par, din care ne putem alege produsele care sa ne satisfaca nevoile si exigentele.