Un restaurant ieftin

Recent, am relizat ca nu este chiar floare la ureche gasirea unui local adecvat pentru o petrecere de botez. Sunt mai multe aspecte de care trebuie sa tineti cont inainte sa luati o decizie. Optiunile sunt variate, aveti de unde alege, insa atentie foarte mare la ce alegeti. Pentru botezul fetitei verisoarei mele, am cautat un restaurant ieftin dar care sa fie in acelasi timp de bun gust si sa ne creeze o atmosfera intima, placuta.Ne doream un spatiu primitor, in care sa ne simtim bine, sa ne putem misca in voie, fara sa ne ciocnim intre noi.

Am discutat cu patronul restaurantului, pentru a ne asigura un spatiu special pentru cea mica, pentru a putea fi ferita de zgomot, de toate agitatia si de tot felul de mirosuri. Fiind un botez in familie nu am vrut nimic sofisticat, insa am tinut sa avem acel spatiu retras si ca mancarea sa fie una proaspata, usoara si sa fie posibila personalizarea meniului pe alocuri. Doleantele ne-au fost ascultate si ne-au fost indeplinite toate cerintele. Sunt, insa, restaurante unde patronii nu sunt dispusi sa faca nici un compromis, nu doresc sa schimbe nimic la meniu, iar daca sunt dispusi sa schimbe trebuie sa suportati un cost mai mare decat ar fi normal. Trebuie sa va informati inainte, sa negociati daca se poate. E de prefert sa evitati un meniu care are un fel de mancare care necesita prajire. Aici puteti opta pentru un preparat la cuptor, mai “light”, mai usor de digerat, pentru ca vor fi prezenti si copii, iar ei sunt un pic mai pretentiosi. De asemenea, va recomand sa alegeti un restaurant situat intr-o zona buna, linistita, la care invitatii sa poata ajunge cu usurinta. Conteaza si foarte mult ca restaurantul sa fie unul curat, ingrijit si ca servirea sa fie una decenta.

Dupa multiple cautari, noi am decis, in cele din urma, sa optam pentru un restaurant in zona Berceni si nu am regretat alegerea facuta, pentru ca atat restaurantul cat si zona ne-au facut sa ne dorim sa revenim.