Conexiuni

Stateam in fata ei, coplesit de o emotie care imi curgea prin vene. Nu stiam ce sa fac, era prea frumoasa, imi captivase toata atentia. Era imbracata intr-o rochie neagra, mata, care ii venea perfect. Simteam caldura care se degaja din interiorul ei. Imi captivase toata atentia.
 
Eram singur si nu stiam ce sa fac. Parca nu ma puteam apropia de ea. Chiar daca era asa de aproape de mine, nu puteam sa mai fac niciun pas. Ea statea si ma privea direct in ochi, chemandu-ma parca spre era. Eleganta ei m-a facut sa ma gandesc instantaneu la dansul unei balerine sau la mersul sfios al unei pisici birmaneze. Stiu ca daca o sa ma duc la ea si o voi luat de mana, nu o sa-i mai dau drumul prea curand. Daca voi apuca sa o imbratisez, va ramane in sufletul meu pentru totdeauna.
 
Vreau sa o cunosc mai bine, sa o simt, sa o pot citi. Stiu ca o sa dureze ceva timp pana ma voi obisnui cu ea, pana ma va recunoaste dupa felul in care o ating, dar apoi, sunt sigur ca vom fi de nedespartit. O sa adorm cu gandul la ea, iar dimineata voi cobori sa-mi bea cafeaua tot langa ea. De-ati vedea cat e de frumoasa...
 
Va spun un secret: chiar daca are eleganta unei lebede, dispune de asemenea de puterea unei leoaice. E agresiva in momentele critice, mofturoasa cand vine vorba de anumite capricii, dar simt ca imi va fi intotdeauna alaturi neconditionat. Incep sa ma indragostesc de ea cu fiecare clipa pe care o petrec in preajma ei. Incep sa o iubesc din ce in ce mai mult, frumos, simplu, pur, adevarat.
 
Va fi a mea, stiu asta. Ma voi simti de doua ori mai bine cu ea langa mine. Probabil o sa fiu gelos pe cei care vor intoarce capul dupa ea, dar ma voi linisti aproape instantaneu pentru ca sunt convins ca ea doar pe mine ma vrea. Suntem un intreg, ne completam unul pe altul. Ea a fost creata pentru mine, iar eu am obligatia de a o respecta si de a o iubi cum n-am iubit pe niciuna inainte.
 
O cunosc de putin timp, dar inca nu ii stiu numele. Probabil este unul cu tenta exotica. Poate Caroline sau Julia. Nu stiu si nici nu vreau sa stiu. Eu o sa o alint Ana. Presimt ca o sa-i placa numele acesta pentru ca seamana mult cu ea:  natural si candid.
 
Momentul mut asteptat a sosit. Imi fac curaj si ma apropii de ea. Ma dezlantui si ii apas acceleratia. Motorul imi sopteste ca e gata de drum. Atunci am simtit ca ea va fi cea mai buna masina pe care am avut-o vreodata si am stiut ca am facut alegerea potrivita.