Nimic

În seara asta am învățat că cel mai important lucru în viață e să ai pe cineva aproape mereu, un prieten sau familia.. nu contează cine. Atâta timp cât știi că acel cineva va reuși pentru o clipă să te facă să zâmbești.
În seara asta am învățat să apreciez ce am lângă mine , să nu mai doresc lucruri imposibile, să mă bucur de ce am, cât îl am.
Am aflat că timpul nu va fi mereu acolo pentru sufletul meu, că o șoaptă nu va dăinui pentru eternitate în mintea mea… că sufletul meu se maturizează o dată cu mine, că mâine dimineață va fi așa cum vreau eu să fie.
Am văzut că și cafeaua ce stă în cană , pe masă , ascunde o poveste, ce eu ca un scriitor responsabil ce sunt o scriu chiar acum , când aștern aceste cuvinte. Cafeaua este cea care mă sărută dimineața și îmi spune încet, la ureche că trebuie să mă las de visat cai verzi pe pereți.
Tot în seara asta am decis că nu am să nu mă mai duc eu după timp, ci să vină el după mine.
Azi și numai azi mi-am amintit de ce trăiesc, de ce mă iubesc cei ce mă iubesc, de ce mă urăsc cei ce o fac și de ce merită să scriu cuvintele astea AICI.