Intamplare hazlie

In timpul facultatii eram implicata in tot felul de activitati. Cand l-am cunoscut pe sotul meu, m-a inscris intr-un partid politic (nu, articolul nu are legatura cu politica). Trebuia organizata ceva activitate speciala, nu mai stiu exact ce anume. dar nu asta e important, ci ceea ce mi s-a intamplat mie.
       
Am fost impartit pe echipe. Si eu am nimerit in echipa cu o tipa, poreclia: Fulga. Era o tipa cu niste sani imensi, si cu un gabarit depasit. Ea, nu a participat cu nimic. Sa ma explic.Trebuia sa ducem niste afise, care erau facute sul. Prin urmare aveam de dus un sul mare de afise, si un sul mic. O foarfeca, si banda adeziva. Eu am carat totul. Doamna respectiva, se uita la mine si dadea indicatii, in timp ce lipeam respectivele afise. Buuunnn. Nu are rost sa mai zic ce nervi aveam.
       
Am terminat de lipit afisele, pe zona arondata noua. Trebuia sa le ducem la oamenii de baza, oameni care erau la cel mai luxos hotel din oras. Eu, domnisoara de la oras, cocheta se presupune ca am umblat prin lume. Sau cel putin prin hoteluri. Hotelul respectiv avea usa de la intrare din aceea care se invarte. A intrat prima doamna respectiva si apoi eu. Doar ca eu m-am blocat intre usi. Cred ca va imaginati ce fata au facut oamenii de la restaurant…. M-am simtit cea mai mica persoana de pe suprafata pamantului…. M-au tinut minte oamenii aia o buna bucata de vreme. Dar ca sa fiu sincera, aceea a fost prima si ultima data cand am fost in acel hotel.