Safari european

Intodeauna mi-am dorit sa fac un safari, dar mi se parea imposibil de realizat acest vis, intrucat o calatorie in Africa depasea cu mult posibilitatile mele financiare. Insa, cand am aflat ca exista posibilitatea sa am o astfel de experienta si in Europa, nu am mai stat pe ganduri. Asa am ales sa fac o excursie safari Parc Thoiry, in Franta.

Thoiry este unul dintre cele mai faimoase si mai originale parcuri zoologice din Europa, in care se gasesc nu numai numeroase specii de animale, ci si gradini fabuloase si chiar un castel, dar si cel mai mare labirint verde din Europa, toate situate la numai 35 de kilometri de Paris. Tot parcul se intinde pe o suprafata de 150 de hectare si are 1000 de animale in cusca si 130 de specii in total. Insa, safari inseamna sa vezi animalele in libertate, astfel ca exista, pentru cei care isi doresc aceasta experienta inedita, o arie in care sunt in libertate 800 de animale, printre care zebre, antilope, elefanti sau ursi. Acestea pot fi insa admirate din masina personala sau din autobuzul care face turul parcului, din motive evidente de securitate. Exista si arii in care safari-ul poate fi experimentat pe jos, cum ar tunelul de sticla, un concept unic, care iti permite sa vezi leii de aproape, la fel si ca alte parti in care poti vedea de aproape girafe, maimute sau dragonii Komodo, cele mai mari soparle din lume. Castelul, care este inconjurat de parcul imens, este si el un punct de atractie, dar nici labirintul verde nu trebuie ratat.

Un safari in Parcul Thoiry este cea mai la indemana varianta de safari pentru cei pasionati de animale si natura, dar care nu isi permit sa aiba o astfel de experienta in Africa sau alta tara indepartata. Si este o experienta extrem de atractiva si interesanta atat pentru cei mari, cat si pentru cei fiind, fiind o alegere ideala pentru intreaga familie.