Stii sa conduci o echipa?

Depinde ce echipa. :)))) Buna asta: )))). Eu nu stiu sa conduc nicio echipa. Cel putin asta cred. Nu am condus in viata mea o echipa. Insa as vrea sa invat. In special sa conduc o echipa la locul de munca. Asta chiar mi-ar placea. Nu as lasa pe nimeni sa se linguseasca pe langa mine si i-as pune la punct pe cei care ar lenevi. Am vazut la mine la munca cum se conduce o echipa. Cine se linguseste mai bine pe langa sefa, aia devina placuta si prietena cu sefa. Treaba asta nu o suport de nicio forma. Echipa mea s-ar baza doar pe competentele profesionale si pe nimic altceva. Probabil cam peste tot e asa. Curios lucru. As vrea sa stiu cum isi conduce un director de multinationala o echipa. Cum o coordoneaza. Sau doar sta si vorbeste la telefon? Sau are si el o mana dreapta? Dar, daca stau sa ma gandesc bine, nu as conduce bine o echipa nici macar la un concurs. Asa cum e asta,  gen Masterchef. Ca pana si acolo trebuie sa fie un sef de echipa. Eu as fi pierduta din start. Nu-mi place sa dau ordine, si nu-mi place sa ma cert. Ca sa fi un bun sef trebuie sa stii sa iti impui punctul de vedere. Si eu nu stiu sa fac asta. De multe ori las de la mine si gata. Se linistesc apele, una doua. Poate as fi o patroana buna :)))) In firma mea fac ce vreau. Glumeam :).