Vise despre oameni

Oamenii sunt peste tot. Sunt diferiti. Sunt frumosi si vreau sa cred ca sunt sensibili. Mi-ar placea sa fim toti oameni mai buni. Sa ajutam acele sufletele chinuite, care nu au ce pune pe masa. Insa sunt putini acei oameni. Sau poate nu ii vedem noi. As vrea ca atunci cand merg pe strada, sa vad mai multi oameni zambind, sa vad mai multi oamnei fericiti.
        
Nu ar fi frumos, oare sa zambim mereu? Am observat ca de obicei, cand treci pe langa cineva care canta, ti se pare ciudat. Dar cu toate astea, zambesti si tu. De ce? Fiindca iti da o stare de spirit pozitiva. Si mie mi s-a intamplat asta. A trecut o domnisoara pe langa mine cantand. La inceput m-am uitat la ea mirata, apoi, am inceput sa zambesc. Si mi-a placut. Oamenii,  in general, sunt prea stresati, prea ganditi, sunt tristi. Si eu sunt asa, insa, incerc sa ma bucur de momentele frumoase ale vietii. Da, probabil cei mai multi dintre noi, suntem prea impovarati financiar. Dar, toate astea au o rezolvare intr-un fel sau altul.

Viata asta e asa de frumoasa! Si eu imi doresc sa merg intr-un concediu de vis, dar nu-mi permit! Nu-i nimic, concediul acela poate fi acasa, langa copiii, si langa sotul meu. Poate fi chiar mai frumos. Nu are rost sa ne gandim la ce a fost, trebuie sa traim fiecare zi, cu bucurie. Doar in acest fel, viata noastra poate fi mai frumoasa. Unii veti spune ca viata e grea, da asa este! Nimeni nu a spus ca viata este usoara. Dar, depinde doar de noi cat o facem de frumoasa. Vreau sa cred, ca daca vom zambi mai mult si mai des, viata noastra va fi mai colorata, mai plina de bucurie si de veselie!