La furat de corcoduse cu prietenele

In scoala generala, mi-am facut doua prietene bune. Erau bune la invatatura la fel ca mine. Am inceput sa ne imprietenim incetut cu incetul si am inceput sa iesim din ce in ce mai des impreuna. Intr-o zi de primavara, am decis sa mergem la furat de corcoduse de la o vecina care o curte in fata vilei in care stateam eu. Am urcat in copac cu greu, dar eram niste copii plini de energie si era o bariera usoara care nu putea sta in calea noastra. Am umplut noi o plasa cu corcoduse , dar a iesit vecina pe geam si a zis sa nu mai le luam sa le lasam sa se coaca ca sa poata ea sa faca tuica. Am fugit repede, si ne-am dus intr-o poienita unde am inceput sa devoram prada. Cam acre, cam amare, dar pentru niste fete la varsta noasta, furatul de corcoduse era o distractie care ne facea placere.